Heeft stemmen nut?
Enquête
Heeft stemmen nut?
- [ 4 ]
[22%]
- [ 13 ]
[72%]
- [ 1 ]
[6%]
Sandra Schol- Carpe Diem
- Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 30-06-22
- Bericht nummer 1
Heeft stemmen nut?
Hannes, Jan en Ave vinden dit bericht leuk
Isabelle- Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 07-01-23
- Bericht nummer 2
Re: Heeft stemmen nut?
Ome Toon vinden dit bericht leuk
Hannes- Admin
- Aantal berichten : 472
Registratiedatum : 28-05-22
- Bericht nummer 3
Jan, Ave en Florijn vinden dit bericht leuk
Ave- Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 19-06-22
- Bericht nummer 4
Ave schreef:Géant de Pierre schreef:Ave schreef:Wie nu nog niet wil inzien dat stemmen een nodeloze inspanning is zal eeuwig zijn ogen gesloten houden.
Ik neem aan dat je al jaren niet stemt? Is Nederland er op vooruit gegaan in de tijd dat jij niet stemde?
Als iedereen die de idiote plannen van de afgelopen -pak 'm beet- 2/3 decennia wel zag zitten trouw naar de stembus gaat, en de mensen die een heel ander beleid voorstaan thuis blijven tijdens verkiezingen, het maar verspilde tijd vinden, gaat er nooit iets veranderen in onze richting.
Kies de minst slechte optie. Een stem op de minst slechte optie is een stem tegen de zittende macht.
Ik doe daar al langer niet meer aan mee. Is Nederland er beter op geworden met al die stemrondes?
Dat is niet geheel waar, waren we niet tegen het aannemen van een Europese grondwet in 2005, en hebben we niet tegen het associatieverdrag met Oekraïne gestemd in 2016, en wat doen ze?
Is u iets gevraagd over toetreding tot de EU, hebben ze u iets gevraagd over een Euro als betaalmiddel?
Dus wat is de minst slechte optie als de landelijke zittende macht toch hun eigen zin doordrukken ongeacht de uitkomst, heel misschien op lokaal niveau is er nog iets te bewerkstelligen, heel misschien.
https://afnv.forumeiros.com/t159-verkiezingen-voor-provinciale-staten#1250
Hannes, Jan, Ankie, Eva, Florijn, Dries, Groôs Zeêuws en vinden dit bericht leuk
Ome Toon- Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 07-10-22
- Bericht nummer 5
Isabelle schreef:Ik bekijk per onderwerp of ik stem en zo ja op welke partij, lid worden van een partij zal ik nooit doen geen enkele past meer dan 50% bij mijn visie.
Heel goed ik kijk ook naar de onderwerpen en niet zozeer welke partij deze naar voren brengt. Dat ze zich niet houden aan de uitslag of die naast zich neerleggen is weer iets anders.
Isabelle vinden dit bericht leuk
Dries- Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 31-08-22
- Bericht nummer 6
Ome Toon schreef:Isabelle schreef:Ik bekijk per onderwerp of ik stem en zo ja op welke partij, lid worden van een partij zal ik nooit doen geen enkele past meer dan 50% bij mijn visie.
Heel goed ik kijk ook naar de onderwerpen en niet zozeer welke partij deze naar voren brengt. Dat ze zich niet houden aan de uitslag of die naast zich neerleggen is weer iets anders.
Onderwerpen die 100% door de joodse kliek georkestreerd worden gaat jij even beïnvloeden met een vakje inkleuren, je bent een gigant Toon.
Hannes, Jan, Ankie, Eva, Ave, Sandra Schol, Florijn en vinden dit bericht leuk
Groôs Zeêuws- Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 11-09-22
- Bericht nummer 7
Tot 1970 was het verplicht en moest je eraan deelnemen men noemde dat opkomstplicht.
Nu met al die vreemde niet Nederlandse personen en rare onderwerpen die geen betrekking hebben op ons zie ik er niets meer in.
Hannes, Jan, Ankie, Ave, Sandra Schol, Mark de Boer, Florijn en vinden dit bericht leuk
Sandra Schol- Carpe Diem
- Bericht nummer 8
Groôs Zeêuws schreef:Vroeger had ik nog wel enig vertrouwen in stemmen.
Tot 1970 was het verplicht en moest je eraan deelnemen men noemde dat opkomstplicht.
Nu met al die vreemde niet Nederlandse personen en rare onderwerpen die geen betrekking hebben op ons zie ik er niets meer in.
Juist tijden veranderen en inzichten ook.
Hannes, Jan, Ankie, Ave, Mark de Boer, Florijn, Dries en vinden dit bericht leuk
Broeder T- Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 19-12-22
- Bericht nummer 9
Dries Van Langenhove stopt als parlementslid en in deze video legt hij jullie uitgebreid uit waarom.
https://kiesdries.be/
Hannes, Jan, Ankie, Ave, Sandra Schol, Mark de Boer, Florijn en vinden dit bericht leuk
Mark de Boer- Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 17-07-22
- Bericht nummer 10
Hannes, Jan, Ave, Géant de Pierre, Sandra Schol, Florijn, Groôs Zeêuws en vinden dit bericht leuk
Jan- Moderator
- Aantal berichten : 378
- Bericht nummer 11
Mark de Boer schreef:Totaal doorgeslagen die lui van Groen Links alsof er in Nederland Fascistische en Rechts Radicale partijen zouden zijn. Het enige extreme dat ik hoor in dit filmpje is Groen Links zelf.
Zo spelen ze het spel, dreigen met partijen te verbieden om u naar de stembus te lokken. Met de hoop dat de opkomst relatief hoog is zodat de manipulatie van de uitslag niet zal opvallen.
Hannes, Ankie, Ave, Sandra Schol, Mark de Boer, Florijn, Groôs Zeêuws en vinden dit bericht leuk
Florijn- Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 06-08-22
- Bericht nummer 12
Jan schreef:Mark de Boer schreef:Totaal doorgeslagen die lui van Groen Links alsof er in Nederland Fascistische en Rechts Radicale partijen zouden zijn. Het enige extreme dat ik hoor in dit filmpje is Groen Links zelf.
Zo spelen ze het spel, dreigen met partijen te verbieden om u naar de stembus te lokken. Met de hoop dat de opkomst relatief hoog is zodat de manipulatie van de uitslag niet zal opvallen.
Eens komt het spel van bedrog ten einde.
Jan, Ankie, Sandra Schol, Mark de Boer, Groôs Zeêuws, Isabelle en Saskia Nijmegen vinden dit bericht leuk
- Bericht nummer 13
Florijn schreef:Jan schreef:Mark de Boer schreef:Totaal doorgeslagen die lui van Groen Links alsof er in Nederland Fascistische en Rechts Radicale partijen zouden zijn. Het enige extreme dat ik hoor in dit filmpje is Groen Links zelf.
Dat dit dan maar snel mag gebeuren na 15 maart zullen we zien.
Jan, Ankie, Sandra Schol, Florijn, Groôs Zeêuws, Isabelle en Saskia Nijmegen vinden dit bericht leuk
Jan- Moderator
- Bericht nummer 14
Mark de Boer schreef:Florijn schreef:Jan schreef:Mark de Boer schreef:Totaal doorgeslagen die lui van Groen Links alsof er in Nederland Fascistische en Rechts Radicale partijen zouden zijn. Het enige extreme dat ik hoor in dit filmpje is Groen Links zelf.
Dat dit dan maar snel mag gebeuren na 15 maart zullen we zien.
Niet teleurgesteld zijn als er niets zal veranderen na 15 maart.
Hannes, Ankie, Sandra Schol, Dries, Groôs Zeêuws, Broeder T, DietsNS en Saskia Nijmegen vinden dit bericht leuk
- Bericht nummer 15
Sandra Schol, Florijn, Groôs Zeêuws, Ome Toon, Isabelle, Vlaamse Leeuw en Wolf vinden dit bericht leuk
Sandra Schol- Carpe Diem
- Bericht nummer 16
Staatssecretaris Alexandra van Huffelen legde de aangenomen motie om niet in te stemmen met de Raadsconclusie over de Europese digitale identiteit naast zich neer.
https://www.ninefornews.nl/triest-coalitie-vindt-het-prima-dat-het-kabinet-de-eu-identiteit-ondemocratisch-heeft-goedgekeurd/
Hannes, Jan, Ankie, Mark de Boer, Groôs Zeêuws, Ome Toon en Isabelle vinden dit bericht leuk
Wolf- Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 24-02-23
- Bericht nummer 17
Géant de Pierre, Sandra Schol, Mark de Boer, Florijn, Ome Toon, Isabelle en Vlaamse Leeuw vinden dit bericht leuk
- Bericht nummer 18
In deze aflevering van de podcast gaat Devin Westerhoff in gesprek met de enige echte Thierry Baudet. Een veelbesproken man die niet bang is om de grens op te zoeken als het gaat over het uiten van zijn eigen overtuigingen. Mensen haten hem, mensen houden van hem maar desondanks de velen discussies die worden gevormd rondom deze man heeft hij het ver weten te schoppen in de politiek.
Géant de Pierre, Sandra Schol, Mark de Boer, Ome Toon, Isabelle, Vlaamse Leeuw en Wolf vinden dit bericht leuk
Sandra Schol- Carpe Diem
- Bericht nummer 19
Niet dat ik iets moet hebben van de PVV dat is ook een soepzootje.
Om mijn stem niet verloren te laten gaan stem ik op het FvD.
Ankie, Mark de Boer, Ome Toon, Isabelle, Vlaamse Leeuw en Wolf vinden dit bericht leuk
Jan- Moderator
- Bericht nummer 20
Sandra Schol schreef:BBB is ook nep daarvoor is al meer gewaarschuwd hier op het forum.
BBB is de joodse Raad van de Boeren.
Hier wordt het gezegd.
Omdat iemand het moest zeggen.
Ankie, Sandra Schol, Mark de Boer, Florijn, Ome Toon, DietsNS, Vlaamse Leeuw en Wolf vinden dit bericht leuk
Sandra Schol- Carpe Diem
- Bericht nummer 21
Jan schreef:
Hier wordt het gezegd.
Ach jee wat zal het CIDI hiervan vinden.
Carolien op 1 lijn zetten met Anne zijn de joden niet van gediend.

Ankie, Mark de Boer, Florijn, Ome Toon, DietsNS, Vlaamse Leeuw en Wolf vinden dit bericht leuk
- Bericht nummer 22
https://echtestemwijzer.nl/
Géant de Pierre, Sandra Schol, Florijn, Ome Toon en Wolf vinden dit bericht leuk
- Bericht nummer 23
Ave schreef:Ave schreef:Géant de Pierre schreef:Ave schreef:Wie nu nog niet wil inzien dat stemmen een nodeloze inspanning is zal eeuwig zijn ogen gesloten houden.
Ik neem aan dat je al jaren niet stemt? Is Nederland er op vooruit gegaan in de tijd dat jij niet stemde?
Als iedereen die de idiote plannen van de afgelopen -pak 'm beet- 2/3 decennia wel zag zitten trouw naar de stembus gaat, en de mensen die een heel ander beleid voorstaan thuis blijven tijdens verkiezingen, het maar verspilde tijd vinden, gaat er nooit iets veranderen in onze richting.
Kies de minst slechte optie. Een stem op de minst slechte optie is een stem tegen de zittende macht.
Ik doe daar al langer niet meer aan mee. Is Nederland er beter op geworden met al die stemrondes?
Dat is niet geheel waar, waren we niet tegen het aannemen van een Europese grondwet in 2005, en hebben we niet tegen het associatieverdrag met Oekraïne gestemd in 2016, en wat doen ze?
Is u iets gevraagd over toetreding tot de EU, hebben ze u iets gevraagd over een Euro als betaalmiddel?
Dus wat is de minst slechte optie als de landelijke zittende macht toch hun eigen zin doordrukken ongeacht de uitkomst, heel misschien op lokaal niveau is er nog iets te bewerkstelligen, heel misschien.
Onder druk van FVD: MEGA-AZC van tafel, coalitie gevallen
BREKEND: coalitie Alkmaar valt vanwege asielbeleid. Een mooie overwinning voor FVD Alkmaar in aanloop naar 15 maart.
De coalitie wilde een AZC plaatsen, maar FVD kwam direct in verzet en lanceerde een lokale petitie. Dank aan alle ondertekenaars!
Géant de Pierre, Ome Toon en Wolf vinden dit bericht leuk
Géant de Pierre- Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 26-06-22
- Bericht nummer 24
Mark de Boer schreef:
Onder druk van FVD: MEGA-AZC van tafel, coalitie gevallen
BREKEND: coalitie Alkmaar valt vanwege asielbeleid. Een mooie overwinning voor FVD Alkmaar in aanloop naar 15 maart.
De coalitie wilde een AZC plaatsen, maar FVD kwam direct in verzet en lanceerde een lokale petitie. Dank aan alle ondertekenaars!
Kijk! Wat je met stemmen allemaal al niet kunt bereiken! Wie had verwacht dat Brexit werkelijkheid werd, wie had Trump in het Witte huis verwacht?
De Nederlandse media waren 'geschokt' (heerlijk) kan ik me herinneren; hoe had dit nu kunnen gebeuren.....
Heeft het zin om te stemmen? Ja, de boeren zullen u dankbaar zijn als de stikstof wetten geblokkeerd zullen worden in de Eerste-Kamer.
Mark de Boer, Florijn, Ome Toon en Wolf vinden dit bericht leuk
- Bericht nummer 25
Sandra Schol schreef:Jan schreef:
Hier wordt het gezegd.
Ach jee wat zal het CIDI hiervan vinden.
Carolien op 1 lijn zetten met Anne zijn de joden niet van gediend.![]()
Laurens Buijs haalt uit naar BBB: 'Het is controlled opposition'
Academicus Laurens Buijs heeft op Twitter fel uitgehaald naar de BoerBurgerBeweging. Want, zegt Buijs, het oppositievoeren van die partij is in de kern niet authentiek. Het is nep. Of, zoals hij het verwoordt: "BBB is controlled opposition."
Buijs, die kritiek heeft geuit op de radicaal-linkse Woke-ideologie en de visie van die ideologie op gender (zijn vakgebied), beweert dat BBB zich voordoet als oppositie tegen de gevestigde orde, terwijl ze in werkelijkheid onder controle staan van diezelfde gevestigde orde en dus niet opkomt voor de belangen van het volk.
Buijs schrijft op Twitter: "BBB is inderdaad controlled opposition, weet iedereen die zich verdiept in de belangen achter die partij. Ik vertrouw Caroline de belangen van de boeren niet toe."
De beschuldiging van Buijs dat de BoerBurgerBeweging (BBB) 'controlled opposition' is, heeft op Twitter voor veel reacties gezorgd. Sommige Twitteraars hebben Buijs' standpunt gedeeld en zijn het met hem eens dat BBB niet opkomt voor de belangen van de boeren en de burger. Zo reageerde Gilbert Turner met de stelling dat BBB "de lobby-partij voor het Agrarisch grootkapitaal" is en dat de partij niet opkomt voor kleine boeren en lokale producenten.
Een andere Twitteraar genaamd Hans L. beweerde zelfs al een half jaar dat BBB "geen deuk in een pakje boter gaat slaan." Deze uitspraak is opmerkelijk, aangezien BBB bij de laatste verkiezingen één zetel wist te bemachtigen.
Hoewel sommige Twitteraars Buijs' standpunt delen, hebben anderen de beschuldiging van Buijs verworpen. Redwulf bijvoorbeeld, vraagt zich af of BBB 'controlled' of 'verstandig' is. Lijkteenleukeman reageert door te stellen dat Buijs "de verdeeldheid op rechts" in de hand speelt wat in zijn ogen heel problematisch is. Martin Walberg concludeert simpelweg: "Ach, we weten wie het zegt."
Controlled opposition is een term die wordt gebruikt om een politieke partij of beweging te beschrijven die zich voordoet als een oppositie tegen de gevestigde orde, maar in werkelijkheid onder controle staat van diezelfde gevestigde orde en dus niet daadwerkelijk opkomt voor de belangen van het volk. Een partij die als zodanig gezien wordt kan het vertrouwen van kiezers verliezen.
https://www.dagelijksestandaard.nl/politiek/laurens-buijs-haalt-uit-naar-bbb-het-is-controlled-opposition
Jan, Ankie, Géant de Pierre, Mark de Boer, Ome Toon en Wolf vinden dit bericht leuk
|
|